PyhäKuitu on paikallinen valokuitutoimija. Meille on tärkeää, että asiakaspalvelumme on digitaalisenakin helposti saatavilla olevaa, avuliasta ja nopeaa.
Siksi avaammekin asiakkaidemme käyttöön chatin. Chat palvelee nettisivuillamme www.pyhakuitu.fi. Tänä päivänä yhä useamman asiakkaan asiointitottumuksiin kuuluvat reaaliaikaiset chat- ja somekeskustelut. Erityisesti näinä poikkeusaikoina on tärkeää, että asiakaspalvelu ja myyjät ovat tavoitettavissa myös digitaalisissa kanavissa.
Asiakaspalvelumme onkin nyt saatavissa myös live-chatin kautta arkisin klo 9-16. Nettisivujen oikeassa alanurkassa on vaaleansininen puhekuplaa kuvaava ikoni, jota painamalla pääset liittymään reaaliaikaiseen, kahdenkeskiseen keskusteluun.
Chatissa voit kysyä valokuituliittymäänne liittyvistä asioista. Asiakaspalvelu vastaa myös laskutukseen liittyvissä asioissa.
Chat-asiakaspalvelun ulkopuolisina aikoina chatiin jätetyt viestit ohjautuvat asiakaspalvelun sähköpostiin. Live-chatin päättymisen tunnistaa siitä, että vaaleansinisessä chat-napissa näkyy puhekuplan tilalla kysymysmerkki.
Chatin lisäksi asiakaspalvelulle osoitettuja kysymyksiä voi esittää myös PyhäKuidun Facebook-sivun Messenger-viestipalvelun kautta, joka palvelee arkisin klo 9-16. Asiakaspalvelumme toimii myös puhelimitse.
PyhäKuidun asiakaspalvelu (09) 6829 6032
PyhäKuidun kuituverkkotuki (09) 6829 6010